27 de novembre. Taula Redona dels Rectors de les universitats públiques valencianes

Invitació (Valencià) (Castellà).

Premsa

• Levante EMV, 28/11/2017, ací

• Las Provincias, 28/11/2017, ací

• El Mundo, 28/11/2017, ací

Presentació

Any darrere any la Societat Econòmica d'Amics del País organitza una taula rodona amb el rectors de les cinc Universitats Públiques Valencianes. En estes taules es tracten temes del major interés per a les universitats com per als ciutadans i com que són obertes, són al mateix temps un excel·lent instrument perquè ciutadans i universitats es sensibilitzen sobre els problemes comuns, en la respectiva percepció, que afecten els dos. A més estes taules rodones s'organitzen, també, amb l'ànim de contribuir modestament a l'articulació de la societat valenciana, almenys des de la perspectiva del seu món universitari. Enguany canvia el format i en comptes de portar cada rector el seu tema per a desenrotllar serà una reputada periodista, Lola Torrent, qui ordenarà el debat amb les seues preguntes canalitzant, així mateix, les que es puguen plantejar des del públic.

Ponents

D. Esteban Morcillo SánchezRector de la Universitat de València Estudi General.

D. Francisco Mora MásRector de la Universitat Politècnica de València

D. Manuel Palomar SanzRector de la Universitat d'Alacant.

D. Vicent Climent JordáRector de la Universitat "Jaume I" de Castelló.

D. Jesús Tadeo Pastor CiuranaRector de la Universitat"Miguel Hernández" de Elx.

Dª. Lola Torrent.  Periodista, moderarà la taula rodona.

D. Vicent Cebolla i Rosell.
 Director de la Reial Societat Econòmica d'Amics del País de València, presentarà la taula redona.

L'acte se celebra al Saló d'Actes del Conservatori Professional de Música de València, Edifici Històric a la Plaça de Sant Esteve 3, a les 19 hores.

L'Econòmica. Llums i Ombres