20 de novembre. Taula Redona del Rectors de les universitats públiques valencianes

Invitació (Valencià) (Castellà).

Presentació.

De nou la RSEAPV, dins de la seua política de recolçament al coneiximent i al nostre propi reconeiximen amb la vertebració del país, col·labora en l'organització d'una taula redona de trobada entre els rectors de les Universitats Públiques de la Comunitat Valenciana, en aquesta ocasió amb la Universitat d’Elx, en la qual els rectors de les nostres universitats podran intercanviar la seua visió sobre aquells aspectes que consideren de major interès per a l'agenda de les universitats i, per tant, del major interès per a l'agenda ciudadana, tenint en compte la importància d'aquestes institucions en l'articulació i el progrés de la nostra societat, taula redona a la qual té el plaure de convidar a socis i ciutadans en general i que tindrà lloc en la ciutat d'Elx.

Ponents.

Sra. Mª Vicenta Mestre Escrivà. Rectora Magnífica de la Universitat de València-Estudi General

Sr. Francisco Mora Más. Rector Magnífic de la Universitat Politècnica de València

Sr. Manuel Palomar Sanz. Rector Magnífic de la Unviersitat d’Alacant