2004, 1 d'octubre. Homenatge a la Societat Civil.

Paraules del Director Francisco Oltra.

Resum gràfic.

Ací es poden trovar diverses referències gràfiques de l'acte d'homenatge a diverses entitats de la Societat Civil Valenciana

Resum de premsa.

La Reial Societat Econòmica d'Amics del País de València ha inaugurat el curs 2004-2005 el dia 1 d'Octubre, rendint un merescut homenatge a algunes entitats senyeres de la Societat Civil Valenciana.

L'homenatge és un entranyable reconeixement a la important labor desenvolupada per estes entitats al llarg dels seus molts anys d'activitat sempre en favor del progrés cultural i social dels valencians.

És una activitat més que inicia l'Econòmica continuant una línia mampresa fa ja molts anys de formar part activa de la Societat Civil Valenciana.

Un homenatge, sens dubte, merescut i alhora molt atractiu per la il·lusió que totes les Juntes de Govern de les entitats homenatjades han manifestat al llarg d'estos últims mesos en què hem anat gestant esta iniciativa.

Les entitats homenatjades són les següents:

• Institut Mèdic Valencià

• Societat Coral El Micalet-Institut Musical Giner

• Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana (FSMCV)

• Centre Excursionista de València( CEV)

• Associació de Cronistes del Regne de València

• Plataforma de Voluntariat Social de la Comunitat Valenciana

• Coordinadora Valenciana d’ONGs de desenvolupament

Totes estes entitats, com l'Econòmica, formen part activa de l'entramat sociocultural de la Comunitat Valenciana i participen en la vertebració de la nostra societat i en la conscienciació dels ciutadans sobre la necessitat d'un compromís seriós amb la nostra ciutadania.

Ha estat sens dubte un acte entranyable en què els representants de cada una d'estes entitats han exposat breument els seus objectius principals i la labor realitzada. Les entitats han rebut una placa conmemorativa de l’acte, obsequi de l'Econòmica, com a record d'aquest esdeveniment civil que ha reunit a un elenc tan important d'entitats valencianes de caràcter divers.

L'Econòmica. Llums i Ombres