9 Març. Professor Martí Boada. Premi "Global 500 Nacions Unides"

REFLEXIONARÀ SOBRE ELS GRANS REPTES AMBIENTALS EN LA REIAL SOCIETAT ECONÒMICA D'AMICS DEL PAÍS

Invitació

Resum gràfic: Ací podreu accedir a algunes de les images d'aquesta conferència.

--Taula de la conferènciaEl professor Martí Boada.   Pùblic assistent

Resenya de la conferència.

Davall el títol “Medi ambient i desenvolupament sostenible. Perspectiva històrica i actual” i organitzat per l'Econòmica d'Amics del País, el professor de la Universitat autònoma de Barcelona, Martí Boada, presentarà dimecres 9 de març a les 19.30 hores en el Centre Cultural de Bancaixa la gènesi històrica del pensament ambiental, l'estat actual dels principals reptes ambientals reflexionant sobre el seu previsible desenvolupament futur.

Martí Boada és autor de més de 100 llibres i centenars d'articles sobre qüestions naturalistes, d'educació ambiental i de medi ambient en general

Ha rebut nombrosos premis a la seua activitat investigadora i de conscienciació ambiental.

Entre les nombroses distincions rebudes destaca el “Global 500 de Nacions Unides” que va rebre en 1995 de la mà del llavors president Sud-africà, Nelson Mandela i que suposa la més alta distinció ambiental del planeta. Recentment ha rebut en “Premio Nacional de Medio Ambiente 200”4 i anteriorment havia rebut el”Premi Jaume I de l'Ajuntament de Barcelona”.

Els seus camps d'especialització són la botànica i l'educació ambiental, on ha sigut un precursor autodidacta i autoritat en esta matèria des de fa més de 20 anys. Va ser assessor del Conseller de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya. És membre de la Societat Catalana de Geografia i Història Natural, i actualment és president del Patronat del Parc natural de l'Alt Pirineu.

Ha coordinat nombroses exposicions en matèria ambiental i participa periòdicament en programes de ràdio i televisió així com en premsa des d'on trasllada els seus vastos coneixements a la societat.

En relació amb este esdeveniment ens és molt grat invitar-li expressament, i ens agradaria comptar amb la seua sempre estimada presència