31 de març. Presentació del llibre “Ecologia i igualtat. Cap a una relectura de la teoria sociològica en un planeta que s’ha quedat xicotet”

Video

El passat 31 de març a les 19.00 hores en el Conservatori Professional de Música de València, vam tindre l’honor de comptar amb el Sr.Ernest García, catedràtic de Sociologia de la Universitat de València, degà de la Facultat de Ciències Socials (1999-2005) i en l’actualitat professor emèrit per a delectar-nos amb la presentació del seu llibre: “Ecologia i igualtat. Cap a una relectura de la teoria sociològica en un planeta que s’ha quedat xicotet” amb una presentació a càrrec del Sr. Francesc La Roca Cervigón, professor del Departament d’Economia Aplicada i investigador de l’Estructura de Recerca Interdisciplinària d’Estudis sobre Sostenibilitat.

Previous post Concessió d’una subvenció nominativa a la Reial Societat Econòmica per part de l’Ajuntament de València.
Next post 13 de Abril. Concierto Anual RSEAPV